News

Tuttu hà relative vantaghji è disadvantages.L'equipaggiu di fitness ùn hè micca eccezzioni.
Cum'è l'equipaggiu di fitness più cumuni è core, i disputi nantu à quale barbell o dumbbell hè megliu sò stati in corso.
Ma per fà un megliu usu di barbells è dumbbells, avemu da capisce prima i so vantaghji è disadvantages.

Ci sò parechji vantaghji di dumbbells.In più di esse più cunvene, ùn ci sò micca restrizioni di u situ, è l'opzioni di pesu sò ancu assai diverse.
Inoltre, i dumbbells sò più sicuri chì i barbells.Per esempiu, pudete scaccià i dumbbells quandu ùn si movenu micca, mentri barbells pò cumpressà u vostru corpu.

In ogni casu, i dumbbells anu esigenze più altu per l'equilibriu di u muvimentu, soprattuttu quandu u core hè inestabile quandu facenu pesi pisanti, u muvimentu serà deformatu, cusì hè faciule per limità l'impattu di pesi pisanti cù dumbbells.
Comparatu cù dumbbells, hè più faciule per impactà u pesu.Parechji movimenti pisanti è multi-joints sò inseparabili da u barbell, chì hè a chjave per a crescita di forza è a migliione di a circunferenza.

In ogni casu, a furmazione di barbell richiede un campu più grande chì dumbbells, è esige una sicurezza più altu.
In fatti, a diferenza essenziale trà dumbbells è barbells hè chì sò flexibuli è inflexibili.
Per diverse parti, diversi movimenti, è diversi gruppi di persone anu bisognu di metudi di furmazione diffirenti.

In fine, avete a sceglie secondu u vostru scopu di furmazione.Se vulete usà pesu pisanti per stimulà a crescita musculare, sceglite a furmazione di barbell;
Se vulete creà linee musculari chjaru è perfetti, allora sceglite a furmazione di dumbbell.

Dopu chì praticemu i muvimenti in l'equipaggiu proficiently, pudemu usà dumbbells per sperienze cumu i movimenti praticati in l'equipaggiu esercitanu forza, cumu cambià da un muvimentu non standard à un muvimentu standard;
È quandu i nostri muvimenti sò assai standard, pudemu usà un barbell per sperienze l'aiutu chì i movimenti standard ponu fà à i nostri musculi.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2021
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi