News

U muvimentu di unu di i più cumunimenti usati per sustene a salute di e persone, ma u muvimentu ùn hè micca pussibule in ogni mumentu, sceglite u megliu tempu per u sport per ghjunghje à u megliu, u megliu tempu di u muvimentu ghjornu hè trà trè è cinque ore in dopu meziornu, à questu tempu per eserciziu aiutarà à migliurà a funzione di u ciculu metabolicu di u corpu, scaricate a tossina in u corpu, mantene a salute.

Unu, u megliu tempu di u ghjornu per esercitassi

U ghjornu di u sportu hè u megliu tempu per eserciziu dopu meziornu ogni ghjornu, sta volta per stà trà trè è cinque ore, se e circustanze ponu sceglie di travaglià durante u ghjornu in l'eserciziu duie ore dopu à cena, questu hè principalmente perchè à questu tempu u corpu. hè in un statu di l'urgani internu hè attivu, u corpu per u muvimentu hà una bona adattabilità, pò adattà à l'intensità di certi sporti, uttene u megliu effettu di eserciziu, è aiuta à migliurà a qualità di u sonnu.

Dui, l'eserciziu di e cose dietetiche chì necessitanu attenzione

1, prima di l'eserciziu per manghjà un pocu alimentu, evite u digiunu o pienu immediatamente dopu l'eserciziu, questu aumenterà a pressione nantu à l'organi internu, affetta a digestioni è l'assorbimentu, è una piccula quantità di manghjà aiuta à mantene l'operazione normale di a funzione digestiva, se eserciziu in a matina avete bisognu di manghjà qualchi prudutti di soia facilmente digeribili o prudutti di latti.Questu ùn solu risponde à i bisogni calori di l'esercitu, ma ancu mantene a funzione di u sistema digestivu.

2, l'acqua hè ancu i mezi necessarii di u muvimentu, si sentenu perde assai umidità in u prucessu di u muvimentu, sta volta s'ellu ùn pò micca mantene e malatie idratate pò causà zuccherinu in sangue, pò ancu pruvucà pressione nantu à a funzione metabolica, rende u disordine di u sistema internu. , secondu u muvimentu di a durata di u tempu in u prucessu di muvimentu di u supplementu d'acqua, à u stessu tempu per attentu à u supplementu di elementi traccia.

3, dopu à u muvimentu deve esse attentu à sceglie l'alimentu ùn pò micca sceglie l'acidu, perchè sta volta i materiali di u corpu, cum'è u zuccheru, a proteina, rompe a quantità hè grande, pruducerà una grande quantità di l'acidu latticu, cum'è l'usu di l'alimenti acidi pò cresce. l'acidu di almacenamentu, u squilibriu à l'acidu-base in u corpu, causanu u dolore à l'articulazione è i musculi, à questu tempu per manghjà più fruttu per eliminà a fatigue musculare.

In generale, l'eserciziu un ghjornu in a tarda hè u megliu tempu, sta volta u corpu hè in un statu di irritabilità, una resistenza megliu à u mondu esternu, ùn hà micca purtatu à un sbilanciamentu in u corpu di u sistema di circulazione per u sport, ma in u sport. prucessu di u muvimentu deve esse attenti à ricunnosce umidità è nutrienti, à u listessu tempu, in u prucessu di sport à sceglie vestiti propriu sports, Ùn andate nantu à a vostra testa in casu vi ferite.

2-


Tempu di Postu: Apr-21-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi