News

U spinu deve esse travagliatu da u cima à u fondu è da diverse anguli cù l'equipaggiu diffirenti, perchè sia largu è grossu, è dimustrà cumplettamente a postura eretta di l'omu.I musculi di u spinu ùn sò micca l'unica parte di u corpu chì hè u più grande è più forte.Hè custituitu da una seria cumplessa di gruppi musculari interconnessi.

Da a perspettiva di l'esercitu, hè principarmenti (1) latissimus dorsi è teres major, (2) trapeziu, (3) back back: erector spine.Ogni zona deve esse mirata cù movimenti specifichi è anguli di tiru.

L'altri musculi chjuchi in u spinu, cumpresu i teres major, ponu esse assistiti in l'esercitu di u latissimus dorsi.In generale, ùn ci hè micca un metudu isolatu di eserciziu.U musculu latissimus dorsi hè custituitu di trè regioni distinti:

(1) A parte superiore è laterale di u musculu latissimus dorsi

Pull-ups: Wide grip pull-ups travaglià i musculi latissimus dorsi nantu à i lati superiori è laterali è sò un bonu modu per aumentà a larghezza di a spalle.

Dopu à pusizioni pusizioni collu pull down: largu hold pull down basicamente eserciziu back latissimus nantu à u latu è laterale, hè u bonu metudu chì aumenta a larghezza di daretu.

(2) bassu latissimus dorsi

I pull-ups di presa stretta è i pull-downs di grip stretta sò tutti boni modi per travaglià i musculi latissimus dorsi inferjuri.

Postura standing bracciu drittu tirate versu: principarmenti eserciteghja u musculu latissimus dorsi

(3) Middle latissimus dorsi

Rema di manubri à un bracciu: L'abilità di separà i musculi latissimus dorsi indipindentamente hè una bella manera di cumpensà l'esercitatori chì si lamentanu di l'asimetria di u spinu.

Barbell bow row: questu hè unu di l'esercizii di custruzzione di latissimus dorsi più populari.

T bar bow row: unu di i movimenti simili à una fila di arcu di barbell.

Fila di seduta: pò esercitassi in tuttu u gruppu di musculi di a schiena, è pò aiutà à esercizià i musculi di u bracciu è di a spalla.

(1) Alcance d'épaule

L'eserciziu principale per u musculu trapeziu hè a spalla tradiziunale, chì travaglia bè per u musculu trapeziu superiore.

(1) flexione è estensione di u spinu

Cunnisciuta ancu cum'è stand di capra, i principianti praticanu a megliu scelta di forza di a cintura, sta carica d'azzione di azzione hè relativamente chjuca, a cintura ùn hè micca faciule per ferite.

(2) propensu à e duie estremità

Doppiu effettu di a cintura di eserciziu erettu, eserciziu cumpletu sottu a cintura di spalle, fianchi.

(3) Natà drittu

Cù prone dui si alzanu, qualchì spiritu hè simile, ma in fondu eserciteghja a cintura da l'Angle diagonale, alcuni s'assumiglia à a coordinazione di e mani è di i pedi quandu a natazione freestyle (pede drittu manca, pede drittu manca) mantene l'equilibriu di u corpu, pigliate l'eserciziu cumpletu dopu a cintura, l'anca.

(4) Piegate e gambe è arcu

I principianti ponu sceglie a manu libera;Quandu u muvimentu è a forza di a cintura aumenta, u pesu adattatu pò esse purtatu: barbell di pesu generale, pò ancu esse fattu nantu à a macchina Smith.Eserciziu cumpletu vicinu à a cintura, i glutei.

(5) Piegate e gambe è tirate forte

Trà l'esercizii per migliurà a forza di a cintura, a tira dura hè senza dubbitu u più efficace.Eserciziu cumpletu vicinu à a cintura, i glutei.


Tempu di Post: 13-May-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi