News

Pesi liberi cum'è dumbbells sò una scelta versatile per a massa musculare, acondicionamentu è furmazione di forza.Grazie à alcune di e migliori offerte Bowflex è affari generali di dumbbell, di solitu li pudete truvà ancu à grandi prezzi.È ùn vi scurdate di ottene un grande scontu in polvere di proteina per aiutà à guadagnà pesu mentre alimentate.
Nurmalmenti, sarete obligatu à cunsiderà s'ellu avete bisognu di un inseme cumpletu di pesi o solu una dimensione specifica, ma ci hè un modu per avè e duie opzioni à u stessu tempu - parlemu di un settore di pesi liberi chì occupanu spaziu minimu. .Amazon vende avà manubri regolabili Bowflex SelectTech 552.Pudete cumprà un paru per $ 399, chì hè $ 150, o un dumbbell per $ 265, chì hè $ 35.E duie transazzioni includenu servizii di spedizione è spedizione Prime gratuiti.
U dumbbell regulable Bowflex SelectTech 552 hà 15 setti di pesi cumminati in una unità, se cumprate un paru, serà 30 setti.U pesu di ogni dumbbell varieghja da 5 liri à 52,5 liri, è u pesu pò esse facilmente cambiatu.Solu bisognu di mette a barra di dumbbell in a basa, aduprate u pomo di selezzione per selezziunà l'incrementu, è poi chjude in u locu.Quandu tira u dumbbell, serà u pesu sceltu.
I dumbbells sò adattati à i primi 25 liri in incrementi di 2,5 liri, è dopu aghjustatu ogni 5 liri.Cù una sola o un paru di dumbbells, ùn ci hè bisognu di pussede è guardà una grande quantità di pesu liberu.Quessi sò ancu applicati à tutti i livelli di cumpetenza, da i principianti à i pesi prufessiunali.Pudete ancu accede à l'app mobile SelectTech di Bowflex, chì furnisce cunsiglii di eserciziu da i formatori certificati.Pudete ancu aduprà l'app per registrà i vostri esercizii.
Amazon offre avà manubri regolabili Bowflex SelectTech 552 à un prezzu scontu.Pudete cumprà un paru per $ 399, chì hè $ 150 più bassu di u prezzu normale ($ 549).Or, pudete cumprà un dumbbell per $ 265, chì hè $ 35 più bassu di u prezzu normale ($ 300).Tutti dui furniscenu servizii di spedizione è consegna Prime gratuiti.
Vulete vede ciò chì l'altru equipamentu di eserciziu è l'equipaggiu sò dispunibili?Avemu cumpilatu tutte e migliori offerte orientate à a salute è u fitness in un spaziu faciule da vede.Pudete vede questi cuntenuti sottu.
U manual hè assai simplice -???Mostremu à l'omi cumu campà una vita più impegnata.Cum'è u nostru nome implica, furnimu un inseme di guide esperte nantu à una larga gamma di temi, cumprese a moda, l'alimentazione, e bevande, i viaghji è a bellezza.Ùn avemu micca cura di voi;simu quì solu per purtà l'autenticità è l'intelligenza à tuttu ciò chì arricchisce a nostra vita masculina ogni ghjornu.Quandu cumprate attraversu un ligame in u nostru situ web, u manuale pò guadagnà una cumissioni.


Tempu di Postu: Aug-29-2021
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi