News

U biceps cunnetta l'avantbracciu è l'avantbracciu per guidà l'articulazione di u coddu per flexà è allargà!Mentre ci hè flexione è estensione di u bracciu, serà esercitatu
Per dì, l'eserciziu di u biceps gira intornu à duie parolle : curls !
Parechje persone averà una tale quistione durante a furmazione!
Siccomu hè un curl, chì hè a diffarenza trà un dumbbell è un barbell?I biceps deve esse curled cù dumbbells o cù barbells?
Fighjemu da un altru angulu !

I vantaghji di i barbells!
1. In quantu à u pesu, i barbells ponu facilmente ottene pesi grossi, chì hè ancu unu di i più grandi vantaghji di barbells.
2. U barbell hè più stabile.Tuttu u mondu sapi chì a cosa più tabù durante l'eserciziu hè a postura di u corpu incorrectu, evite micca sbattà è scuzzulate.Hè inevitabbile chì u corpu si scuzzulate cù dumbbells pisanti, ma se utilizate un barbell, u corpu tutale serà relativamente stabile.
3. Da a perspettiva di a forza, l'usu di un barbellu pò eserciteghja u bracciu cù menu forza (in solitu u bracciu manca hè più debule).Sè vo aduprate un barbell, stu prublema pò esse risoltu è promossi.A forza di a manu manca aumenta.

Vantaghji di dumbbells
1. Dumbbells anu una gamma più larga di attività, chì ponu cuntrate cumplettamente i biceps, per ottene un effettu di stimulazione cumpletu!
2. Più flexible: pudete furmà cù una sola manu, cambià l'impugnatura, è cambià l'angulu più!
3. Small footprint, almacenamiento convenientu
4. Cù a furmazione di dumbbell, pudete fà più furmazione unilaterale, entrenamentu à pusà è certi azzioni chì ùn ponu micca fà cù un barbell.
In generale, barbells è dumbbells anu i so vantaghji è ùn ponu esse rimpiazzati.Ciò chì avemu da fà hè di fà un usu sanu di elli è cunghjuntà i so vantaghji rispettivi per furnisce servizii per i nostri musculi ~!


Tempu di post: 24-ghjugnu-2021
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi