News

A furmazione di a spalla u muvimentu di a spalla aperta cumu fà
1, supine passive spalla apertura - apre u fronte di a spalla / pettu
Perchè a maiò parte di a spalla hè relativamente rigida, i principianti ponu utilizà un esercitu passivu di spalla aperta più còmode.Supine nantu à a superficia di u pad, mette u bloccu di yoga nantu à u spinu di a vértebra toracica è u spinu di a testa, a ghjente pò sceglie è aghjustà l'altezza di u bloccu di yoga è l'azzione secondu a situazione specifica di u so propiu corpu.

2. Puppy spalla apertura - apre u fronte di a spalla / pettu
Inginocchiatu nantu à a superficia di u pad, i pedi aperti è l'anca cù a stessa larghezza, a superficia verticale di u cuscinettu di a coscia, propensu nantu à a superficia di u pad, i braccia estesi, u puntu di a fronte, u pettu aperto lentamente.Se vulete aumentà l'intensità è a gamma di l'eserciziu, pudete chjappà i vostri coddi nantu à u bloccu cù l'aiutu di un bloccu di yoga è aghjunghje e mani.

3. Apertura di a spalla incruciata - apre a parte posteriore di a spalla
Lie nantu à u to stomacu cù e to mani incruciate è estese à u latu oppostu, cù a to frunti flat in u bloccu.Cù a pratica, pudete allargà lentamente i vostri braccia più è più, chì ponu aiutà à stende a spalle di e spalle è a spalle superiore.

4. Bracciu Bird King - apre u spinu di a spalla
Inghjinochjate è stà nantu à u tappettu, cù i dui braccia avvolti l'un à l'altru è u bracciu superiore parallelu à u pianu.U bracciu di l'uccello King aiuta à allargà a spalle di a spalla è u bracciu tutale.

5. Aduprate una spugna - wrap the whole shoulder
Per quelli chì volenu apre e so spalle, u spalla di spalla hè una parte essenziale di l'esercitu.I principianti ponu usà una banda di stretchimentu di yoga o una toalla per afferrà l'estremità di a banda elastica cù e duie mani.Fate u ciclu da u fronte di u vostru corpu à u spinu.Se senti còmpiu, pudete accurtà a distanza trà e vostre mani è a banda stretch.

156-210129115336107

Precauzioni durante l'apertura di e spalle.
1. Proceed passu à passu.Sia l'apertura di l'anca o l'spalla, stu puntu deve esse osservatu, ùn pò esse precipitatu.Custruite nantu à ciò chì avete digià.

2, eserciziu spalla aperta nanzu dinù bisognu di un semplice warm-up.

3. À u listessu tempu, duvemu eserciteghja a forza musculare intornu à l'articulazione di l'spalla per assicurà a stabilità di l'articulazione di a spalla.Nota l'equilibriu trà flessibilità è stabilità.

4. In l'attività di apertura di spalla, u pettu deve esse apertu quasi.Prestate attenzione à l'apertura di u pettu, micca u pettu chì spinge in avanti, è a spalla luntanu da l'arechja.

156-210129115400N3


Tempu di post: Jul-26-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi