News

1, Hè impurtante di riscaldassi bè

Quandu si usanu dumbbells per fitness, deve esse nutatu chì un warm-up adattatu prima di l'eserciziu, cumprese 5 à 10 minuti di furmazione aerobica è stretching di i musculi principali di u corpu.

2, L'azzione hè stabile è micca veloce

Ùn si move micca troppu veloce, soprattuttu l'stabilità di a cintura è l'abdomen hè assai impurtante, i movimenti di furmazione per evità una sola, l'equilibriu di u corpu tutale hè u più impurtante, in più di u muvimentu standard, tenendu u muvimentu dumbbell, ancu s'ellu ùn hè micca. difficiule, ma deve esse standard.

3, Preghjudiziu di l'errore di postura

Se micca in u locu, hè prubabile di furmà i musculi sbagliati.Quandu l'articulazione di u coddu hè moderatamente curvatu, se a postura hè sbagliata, hè faciule fà ferite.Dopu à l'eserciziu, rilassate, chì hè favurevule à u sviluppu di e linee longu è streamline muscles.

4, Regulamentu di stabilità di respirazione

L'attenzione deve esse pagata à u metudu di respirazione, in generale abduction di pettu o up quandu inhaling, adduction o falling when exhaling.In termini simplici, hè exhaled quandu si esercite, è se ne necessariu, pudete fà un sonu per rinfurzà a vostra forza.

5, Sceglie dumbbells adattati

Prima di utilizà dumbbell fitness, per sceglie a qualità di i so propiu dumbbells, u scopu di l'esercitu hè di aumentà i musculi, a megliu scelta di 65% -85% dumbbells carica.

Nota: se ogni volta pò alzà a carica hè di 10 kg, duvete sceglie un pesu di 5 à 8 kg di eserciziu di manubri.

6. Praticà i tempi è u tempu

Praticate 5-8 gruppi, ogni azione di gruppu 6-12 volte, a velocità di l'azzione ùn deve esse troppu veloce, ogni intervallu di gruppu 2-3 minuti.Carica troppu o troppu pocu, intervallu troppu longu o troppu cortu, l'effettu ùn serà micca bonu.

7, Ùn cresce cecu

Ùn in ordine per perseguite a vitezza di perdita di pisu à sceglie dumbbell pisanti, à sapè chì l 'effettu di perdita di pisu ùn hè micca proporzionale à u pesu di u dumbbell!Ciò chì vi cunvene hè u megliu.


Tempu di post: 15-mar-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi