News

Cù tante persone chì travaglianu avà davanti à un urdinatore, seduta per longu periudi di tempu pò causà l'internu di i vostri braccia à custruisce.U flab di u bracciu ùn hè micca faciule da perde una volta chì hè cresciutu, è farà chì u to corpu superiore pare più grande.Allora saria megliu avè i braccia magre.Sapete l'azzione di un dumbbell chì tene una manica di farfalla?

156-210130104J0456

Biceps stretch
Azzione 1:
Siate nantu à un taburete quadratu, u spinu drittu, i pedi inseme nantu à a terra, e duie mani tenenu un dumbbell à i dui lati di u corpu, palme di fronte, spalle rilassate.

Azzione 2:
Piegate i vostri codici, alzate i dumbbells à u fronte di e spalle, girate i palmi per affruntà u to pettu, chjappà i vostri braccia sopra à i vostri lati, mantene per 3 seconde, è torna à l'azzione una pusizioni.

156-210130104K9330

Estensione di pesu (esercizii di u bracciu internu)
Azzione 1:
Mantene un dumbbell in ogni manu, lasciate i vostri braccia pendu davanti à voi, palme di fronte l'una à l'altru, pedi à a larghezza di e spalle, ghjinochje ligeramente piegate davanti à voi, stomacu in.

Azzione 2:
Estende i vostri braccia horizontalmente à ogni latu finu à chì i dumbbells sò à l'altezza di e spalle.Mantene per 3 seconde, poi porta lentamente i vostri braccia in a pusizione unu.

1. Stand cù i vostri gammi spargugliati largu (circa 50cm), tene i dumbbells nantu à i lati esterni di e duie cosce, mantene u vostru corpu drittu è fighjate à u fronte per 20 seconde.

2. Stand cù i vostri gammi spargugliati largu (circa 50cm), curvate i vostri coddi, tene i dumbbells in e vostre mani è alzate à u livellu di u pettu.Mantene u vostru corpu drittu è l'ochji davanti à voi per 20 seconde.

3, allargate i vostri gammi, stà cù i ghjinochje piegate ligeramente (circa 50 cm), tene u dumbbell in e duie mani è alzate à a listessa altezza di u to pettu, u dumbbell hè di circa 30 cm da u to pettu, l'azzione dura 20 seconde.

4, standu cù i vostri gammi aperti (circa 50 cm), tene i dumbbells in e vostre mani, piegate i vostri ghjinochje è mette una estremità di i dumbbells in u pianu, cù a distanza trà i dui dumbbells è i vostri pedi circa 30 cm, u muvimentu dura per 20 seconde.

5. Stand cù i vostri gammi sparghje largu (circa 50cm), tenendu i dumbbells in e vostre mani, poi alzate e mani è cruciate in u to pettu.Mantene u vostru corpu drittu è i vostri ochji fighjenu avanti per 20 seconde.


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi